Bebeğim 6 aylık tadimlara yeni başladık, çalışmıyordum işten bebeğim için ayrılmıştım ama işe geri dönme ihtimalim var, sorun şu ki bebeğim biberon tutmuyor.. ne yapcam ben nasıl alistircam biberona annem “bı aç kalır iki aç kalır mecbur emecek biberondan” diyo ama bu işkenceyi yapmak da istemiyorum bana bı akıl verin var mı bu sorunu yaşayan nasıl alışır biberona, bu arada elimde mamajoo Chicco ve avent biberonlar var