Elifcinargul Teacher-mom ben olmadım olmakta istemiyorum ilk defa bir Ramazan’ı hiç bozmadan bitirme heyecanı içindeyim 😊annemde doğumdan iki yıl sonra adet olurmuş her adet olduğumda hamile kalıyordum diyor 😀belki anneme benzerim
MMommymomm Teacher-mom Bugüne kadar 7 gün geciktim. Bugün değişik ve az bir kanamam var ama yerleşme vs dir diye düşünüp kendime daha fazla eziyet etmek istemiyorum. Umarım adettir 😊