41umay Tosiliko ben hiç anlamıyorum ama eşim shiba alıyor hep geçenlerde on bin kadar kar etti shiba dilinden düşmüyor buaralar ama yanlışta yönlendirmiyim dediğim gibi ben hiç anlamıyorum
yusufmertmom Tosiliko coin işine gireceksin 7/24 bakman lazım ve harita okumayı bilmelisin canım. İvme kazanınca çekip geri yatırma falan yapman lazım. Bununla ilgili gruplar var zaten , istatistikleri takip eden uzmanlar falan
Tosiliko yusufmertmom valla ben kısa vade düşünmüyorum açıkçası yani yıllarda geçse kalsın önlemli degil .. suan o parayı harcadım gbi düşünüyorum
41umay Tosiliko hiç bilmiyorum ki canım ilk öğrenene kadar üç beş bin atmıştı sadece ama şuan baya var hesabında arabayı satmıştık yarısıyla coin aldı sen düşün gerisini inşallah batırmaz bizi 😅
Tosiliko 41umay ilk attığı iyi yine sağlam almıs shib güzel yükselip güzel düşüyor önemli olan sabr ermek
41umay Tosiliko o da öyle diyor bende valla kar ettiği için bişey demiyorum şimdilik 😄 yani hep shibadan bahsediyor dogeyide duydum da onu pek almıyor diğerlerini hiç duymadım bile
Poyrazin_annesii Ben bitlo indirmistim ordan matix satın almıstm ama geçen seneydı. Sımdı nasıl matix bilmıyrm düşüştemi çıkışta mı