e1if anladım. Yani ara vermek gerekiyor , akraba ziyaretlerine , gelip gitmelere, tv hiç açmamak gerekiyor mesela. Ben de yüksek lisans bitirdim YDS yökdil ALES hazırlanıyorum geçtim de sınavı yine de ben yüksek puanı almaya çalışıyorum. Bu yaz doktoraya başlamak istiyorum çok zor bi süreç mülakat vs. Ayrıca hamileyim 2.ye yani kazansam da çocuklarla dondurmak zorunda kalacağım. Zor yani benim işim, çocuk uyuduktan sonra çalışın gece 2-3 e kadar bi süre. Çünkü başka türlü olmuyor