Tess07 Biz öyle artk 2 senedir toplu almiorz nasılsa heryer market o.gun ne istiosak ona gore alioruz eskiden 2 bini bile buluodu ama gereksz toplu almak hepsini bi anda pisirmczki nasılsa 😂
minikbirprensannesi Melekannesiiiii Eşimi bekliyorum gelsin çıkıcaz alışverişe eşimin patronu 1.000 liralık çek vermiş yetirebilirsek onunla alıcaz yetmezse üstünü kendimiz tamamlarız kuru gıda ve kahvaltılık almayı düşünüyorum eksiklerimiz çok inşallah çok tutmaz ☺️
Deletedmom5284 Melekannesiiiii herşey çok pahalı 3 sene önce 700e neler alıyordum Allah’ım ne hale geldik
marscicegi Melekannesiiiii ben getirden alıyorum indirim buldukca oyuzden toplu değil baya kırık kırık oluyor alışverişlerimiz😂