Pikapikapikacuuu Ben çoğunlukla reflü yatağına yan yatırarak veriyorum ya da kucağımda başını yüksek tutarak veriyorum. Bu ikisinde de bazen genzine kaçar gibi oluyor öksürüyor. Sizler nasıl veriyorsunuz?
birmelekannesiiio Pikapikapikacuuu küçükken yastıksız yan yatırıp veriyordum kucakta veya yastıkta olunca gezine kaçıyordu