Merhaba. Normal doğum sonrası biraz karnım kaldı. Doğum yapalı 10 hafta oldu. Toparlanmasına yardımcı, kullanıp memnun kaldığınız korse var mı acaba? Toparlayıcı tayt da olabilir. Öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. Teşekkürler.
(Tabii spor ve diyetle de destekleyeceğim 😅 )