Catlakbiranne Ceviz adaaaaaaam şip şap şop burnu uzuuuuuuuun lü lü lü ve kırmızı balık göldeeeeeee çok seviyor bizimki ✨ Uyumaya yakında Nar tanem dinliyoruz onun eşliğinde uyuruz ❤️
Catlakbiranne Emirhaan Bir sabah kalktım avluya baktım 😅 Bütün çocuk şarkılarını ezberleyen manyak ben 😅
Tuba11 Catlakbiranne Kırmızı balık 🐟 en az yarım dakika elini yıka 🤗 kar yağıyor 🙂 nereye koyduysan ordadır ve Arkadaşım eşek 😂😂 çok seviyo hepsini.
Bluewold90 Arı vizZ vizzzz sevimli dostlar ve otobüsün tekerleği evde her gün konser havası bunlarla 😂
babyandmom1 Catlakbiranne ben Instagram’da geziyordum hikayelerde duydu baktım her çaldığında gülümsüyor ondan sonra YouTube dan açmaya başladım 🙂
lalbg Catlakbiranne 17 aylık olmak üzere ama 8-9 aylıkkenden beri çok seviyo😂 hatta bi kez iron maden’ın bi şarkısında uyumuştu arabada😂