Sevvalboke blue5 bestironu oneririm içinde c vitaminide var buyüzden demir emilimi daha kolay oluyor . Zeytinyağı var bebeklere dokunmuyor. Severek kullanıyorum Ocean d vitaminim ondanda memnunum
Oznur_0708 blue5 bende sizinkinden kullanıyorum yetersiz geldiğini nasıl anladılar kaç aylık bebeğiniz
Elisam16 Ben kızıma kullanıyorum ferrum hausman kullanıyorum dişlerini boyamıyor ve yaklaşık 1 ayda değerleri düzene girdi kızımın önceden sidefer ve bestiron kullandım aylarca hiç işe yaramadı bunu kullanınca hemen düzeldi
Leyla1601 blue5 rica ederim ferruma geçin toparlanır inşallah kan değeri ayrıca kızım 20aylık hala kullanıyoruz 2yaşına kadar devam edelim dedi doktorumuz 18lık olduğundan beri dişlerini gün de 1kere fırçalıyoruz dişlerinde hiç bir renk sorunu da yapmadı hatta bana doktorumuz dişlerdeki renk değişimini bütün kan damlaları kullanıldıktan sonra yapabilir damladan sonra su verilir küçük bebekler de dişleri silinirse hiç bir etki etmez dedi
blue5 Oznur_0708 bebegim 7.5 aylikken doktora goturdum. Tahlil istedi degerleri dusuk cikti. Ya ben dozunu yanlis verdim. Ya da damla işe yaramadi.
Moonlightttt Ferrum.kullqniyorum değerleri normal çıktı. Diş yok şu anda ama çıktığında boyarsa diye ben de endişeliyim. Paraben iceriyormus evet ama doktor yazınca almıştım degistrmedm
blue5 Leyla1601 insalah duzelir sagolun. Hemen su iciriyorum. silmek aklima gelmemisti. Teşekkür ederim.💛
Melis84 Biz bu hafta başladık. Bestiron kullanıyorduk yetersiz geldiği için ferruma başlattı doktorumuz. Ardından hemen su içirip diliyorum dişlerini. Oğlumda kullanmıştım gerçi leke felan yapmadı herkeste aynı olmuyor zaten