Deletedmom_21 Trkn-6 kocami ekran görüntüsü almisim doğumdan once sjjsjsjs simdi ikizi var 6.5 aylik sjsjjs
Emirhaan Trkn-6 ortaya karışık diyebiliriz 😀 gözleri burnu çenesi bana kaşı kirpikleri ağzı yüzü babasına 🥰
Ertugrulunannesiiii Deletedmom_21 aynı şekilde ben de kocamı klonlamışım, bir tek gözler biraz kaynanama dönmeye başladı ama eşim de zaten annesine benziyor 😄
Mizmizmyrtle Trkn-6 benlik hiç bir şeyi yok sanki ben doğurmamışım gibi 🥲 babasına babasından daha çok benziyor hahahskfdkdjdn
ebz09 Trkn-6 valla oglumu hep bana benzetirler ama kızımı hala kimseye kesin bi sekilde benzetemedik😂
meyrakus Çoğunluk herkes bana benzetiyor ama dudakları ve kafa yapısı babasına☺️☺️Yeterki bana ve babasına benzesin😃😃