oglumuz01 Doğuma 94 le girdim 81 le çıktım. Nasıl oluyor bilmiyorum 87 ile hamileliğimi öğrenmiştim 😂😂 Tabi göbek sarkık nasıl toparlancak Kimler benim gibiiii
Deletedmom00881 oglumuz01 3 çocuktan sonra benimkide öyle, ramazandan sonra spor ve yürüyüş ile halledecem göbeği inşallah 😁
Pikapikapikacuuu oglumuz01 ✋ben ama ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ şuan ki çözümüm hiç aynaya bakmamak 😅. 58 le hamile kaldım 78 le doğuma girdim şuan 66 kiloyum. Dikiş olduğu için üzerine sarkıyor 😪
Deletedmom_21 oglumuz01 55′le hamile kaldim 75 ile doguma girdim doğumdan 1 hafta sonra 65 dustum suan 60 oldum bir turlu 55 olamadim gobek desen 2 aylik gibi jsjsjjs
oglumuz01 Pikapikapikacuuu aynı yaaa ben homini gırtlak yiyorum 1 ay oldu doğum yapalı korse taksak işe yarar mı acep 😂😂 gerçi 1 ay oldu zor ille spor😂
Pikapikapikacuuu oglumuz01 ahaha korse deme bana kanayan yaram resmen 😅 gittim 200 liraya korse aldım korseyi takıyorum göbeğimi kaldırıp 10 dakika sonra göbeğim aşağıya iniyor yani pek bir etki olmuyor gibi sanki daha çok sarkıtıyor gibi korse 😅