Merhaba kızlar gün geçmiyor ki bir sorunun üstüne diğeri eklenmesin.Öncelikle destek alabileceğim sorabileceğim kimse yok lütfen bi yaşayanlar yardım etsin bana bebeğim 1 ay 28 günlük sürekli gazı var üstüne birde 3 haftadır kaka problemimiz başladı asla kaka yapmıyor içinde tutuyor 5. Gün uyaranla yapıyordu en son doktorumuz fitil verdi probiyotik kullanıyoruz ama ne çare hiç bir etkisi yok içinde bekletiyor kakayı ıkınıyor ama ıkındığında altını açıp bakıyorum hiç anüs hareketi yok fitili verir vermez ucunu sokmamla kakayı yapması bir oluyor neden acaba ya kafayı yicem artık huzurum kalmadı sürekli ağlıyor dert ne anlamadım ben