Bebeğimin çişinin rengi biraz koyulaştı turuncu diyemem ama sarı. Şöyle ki sabah kalkıyor güzel emiyor 1 saat sonra kahvaltı onu da güzel yapıyor suyu zar zor 15-20 cc içiyor. 1 saat sonra uykusu geliyor bi daha emiyor ve uyuyor. Uykuda da emiyor. Kalkınca yine emmek istiyor emziriyorum. 1 saat sonra öğle yemeği ki onu da güzel yiyor ama su yine zar zor. Ara ara yine emiyor. 1 saat sonra yine uyku yine emiyor. 2 saat dayanabiliyor uyku aralıkları açılmadı. Neyse gün içinde saat başı nerdeyse emiyor. Sütüm var emerken yutkunmasını da sütün akış sesini de takip ediyorum. Sağıyorum bazen göğsüm boş göründüğü halde 70 cc falan çıkıyor. Günde 1-2 kez kaka da yapıyor. Ama çişli bezi azaldı evet günde 5 tane dolu dolu alıyorum ama önceden daha çok yapardı. Çok terliyor bu arada çok hareketli. Doymuyor mu aç mı diye düşünüyorum ama sanmıyorum bu beslenmeye göre. Su içiremiyorum istemiyor. Niye sarardı sizce çişinin rengi sütümde mi bi problem var su içmediği için mi vicdanım rahat etmedi ?