Ruya88 Biliyorum çok var böyle konu açan ama bir akıl verir misiniz 15. Gün başladı Gaz problemi biz de doktorumuz Metsil damla verdi ama hala düzelmedi dün tekrar doktora götürdüm çünkü dört defa üstüste kustu Dün de relactaz diye bir damla verdi Her gittiğimde tek dediği şey var sen bu çocuğu şaşırıyorsun haftada 300 gram falan almış neyse dünden beri kontrollü bir şekilde yediriyorum Bu arada sadece anne sütüyle besleniyor ama gaz problemi o kadar çok fazla ki çok kıvranıyor çok ağlıyor bugün sekiz kere kustu 5 dakika emiyor kusuyor uyuyor uyuyor 10 dakika sonra kıvranarak tekrar uyanıyor sonra 10 dakika duruyor tekrar bir 5 dakika daha emiyor bu problemleri yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor emzirirsem bir türlü emzirme sen bir türlü ne yapacağımı bilemedim
Hosgeldinbebekk Ruya88 1aylık oğlum da aynı. Emzirme, gaz çıkarma, kusma, üst değiştirme döngüsü içindeyim. Belli saatlerde de gazı var. Pazartesi dr kontrolu olacak soracağım, zor bela uyuyor 30 dk sonra uyanıyoe tükendim resmen
Lvasil Ruya88 1 haftadır aynı sıkıntıyı yaşıyorum sabah 5 ten sonra çok fazla kıvranıyor gaz yüzünden, her süt emdikten sonra kusuyor damla vs kullanıyorum ben her gün kimyonlu su içiyorum ama nafile🤦🏻♀️ Doktor normal diyor çıldırmak üzereyim
Yamanmoms Ruya88 oncelikle ne kadar istiyorsa emzir saatli emzirme diye bir sey yok ne kadar emecegine bebek karar verir biogaia probiyotik damla var her gun 5 damla mutlaka ver her beslenme sonrasi mutlaka gazini cikar gaz barsaklara inmeden midedeyken cikarirsa cok rahat eder Kusma konusuna gelince fazlasini cikariyor bunun icin doktora gidilmez kac kez kustugunu saymana gerek yok her beslenme sonrasi da kusabilir fiskirarak kusmadigi surece sorun yoktur Memeyi dogru pozisyonda emzirdigin surece cok hava yutmaz gazi azaltabilirsin aklima gelenler bunlar
Ruya88 Lvasil ben de öyle 5 dk emiyor kusuyor uyuyor tekrar sancıyla uyanıyor emiyor kusuyor gece de aynı gündüz de aynı değişmiyor ve o gaz bir türlü çıkmıyor
Ruya88 Yamanmoms Ya çok teşekkür ederim ilk defa bugün fışkırtarak kustu iki kez Normalde böyle Tortulu gibi kusar da o fışkırtarak kustu bayan sıvı bir kusmaydı
hnac2022 Bizde de aynı durum var ya 🥺 inşallah geçer en yakın zamanda ama ne damlalar ne de başka bir şey geçirmiyor 😩
Alka Ruya88 emzirdikten sonra dik tut 10 15 dakika . Hemen yatırma. Yüz üstü yatırmayı dene . Boğulma önleyici yastık var ondan aldım ben çok şükür sırt üstü dediğin gibi asla uyumuyor. Sürekli uyanıyordu . Şimdi uyuyor 3 saat felan aralıksız en azından geceleri. Reflüsüde olabilir. Google a yaz bı araştır.