Ben bu konuda post açtım profilimde bakabilirsin. Karaca hatır hüps aldım kahveyi fazla koyarsan köpüklü yapıyor sütlü yaptım bir kere taştı hata verdi bozuldu sandım korktum sonra hep dikkat ettim şu an bir sıkıntı yok ama paran varsa Arçelik marka öneririm