Melisa35 Bebeğim 3.5 aylık bu zamana kadar günde 2 3 kez kaka yapardı. Ancak şimdi 3 günde bir sabaha karşı yapıyor ama ne atlet kalıyor ne kıyafet bezi görünmüyor kakadan o kadar çok yapıyor. 2 kez oldu bu sizce anormal mi? Meme mama alıyor.
oglumubeklerken 3 günde 1 yaptığı için bir anda cok fazla yapıyor olabilir belki canım. Benim oğlum da 3 buçuk aylık normalde hergün yapar bazen 1 gün yapmıyor ertesi gün 4 5 kere yapıyor. Seninki de 3 gün yapmayınca bir an da çok fazla yapıyor olabilir.
Melisa35 oglumubeklerken olabilir canım bu benim de aklıma geldi. Ama diğer kakalarından farklı olunca endişe ettim. İshal gibi çünkü. Normal kakası biraz pütürlü olur ya. Bu kakası dümdüz hiç bişey yok.