Minagece Kriz anlarını nasıl hallediyorsunuz, başaramıyorum da. O ağlamaya krizleri istediği olmayınca. Kendini yerden yere atıyor, kucağıma almak istesem tepiniyor. Sizde durumlar nasıl üç yaş sendromu mu Buda😖
75kinalikuzu Minagece en cokneyi seviyorsa onu veriyorum örneğin sakiz lolipop gibi hemen kalkıp sakinleşiyor yada telefonu veriyorum krize girmesinden iyidir 27 aylik kizim
Badehandeyldz Minagece 28,5 aylık ben sert tepki veriyorum susmazsa başka şeylerle kandırıyorum. Öyle her önüme gelen oyuncağı almıyorum ilgi çekici şeyleri sunuyorum susuyor bazende inatlıktan ağladığını görünce sus herşeye ağlama diyorum tamam diyor 🤣 sonra kardeşi ağladığında herşeye ağlama kuzey diyor🤣
12_yil_sonra Hiç oralı olmuyorum , başka odaya gidiyorum , o an istediğini yapmıyorum . Benim tavrımı bildiği için direnemiyor ve susuyor . Ama babası olunca ondan yüz buluyor