Bebeğim 4aylık gazını kendi yapan bir çocuk gündüz uyuyamasa bile gece mamasını yer deliksiz bir şekilde 5saate yakın fln uyurdu ama iki haftadır gece gündüz sürekli uyanıyor ağlıyor gaz sıkıntısı da çekiyor yani puseti ileri geri itince anca dalıyor atak haftasından kaynaklı mı acaba ne zaman geçerki bu 4.ay atağı