Burun ameliyatı olmak istiyorum ama sonradan yamuk olmasından düşmesinden çok korkuyorum. İki üç kişi gördüm ameliyttan sonra burunları düştü ve çok kötü oldu. Çok iyi bir doktorla görüştüm oda garanti vermiyor her ameliyatta var bu risk diyor hatta kendi ameliyat olmuş onunda yamuk burnu. Ameliyat olup memnun kalan ya da pişman olan var mı