DiDoCe Bebeğim 8 ay 20 günlük tutunarak gidiyor, emekliyor, çak yapıyor ama alkış, baybay, öpücük yapmıyor ya sizin bebeler neler yapıyor peki? Biraz endişlendimde 🥲 ana yüreği 😑
Suleasya DiDoCe 7 ay 30 günlük sadece çak ve alkış yapıyor birde donebiliyor 😅 her bebek kendine özel demek ki ya gerçekten
Arasta DiDoCe benim bebeğim de 10 aylık bye bye ve öpücük yapmıyor alkış da sürekli yapmadığım halde yapmaya başladı bir kere görmesi bile yetiyor demek ki bye bye i her gün yapıyoruz ama hiç yapmıyor 🤷🏻♀️ Canları isterse… endişe edilecek bir şey yok birçok şeyi yapıyormuş 🧿