17 aylık kızım var ebeveyinli oyun grubuna gidiyoruz 2 yaşlarında bir kız vardi öncelikle benim kiİm bagirmaz kimseye vurmaz öyle huyları yoktu o bahsettiğim kız kızıma bağırdı elindekini aldı sonra da ittirdi kolunu sıktı ben hiç bişey demedim müdahale etmedim annesinin yapmasını bekledim güldü geçti. Neyse benim kızım şuan o kızı gorunde bağırmaya başlıyor kızı gördü mü kollarını falan sıkmaya kalkıyor sizce normal bişey olarak karşılama limiyim yoksa ailesini veya atolyeyle konusmalimiyim