Herkese merhaba,
2.gundur bu seriyi izliyorum. Cogu soruya cogu sorulamayan sorulara, duygularinizi ifade etmenize veya etmemenize yardimci olacagini düşünüyorum. Tavsiyemdir. Izleyenler varsa yorumlarini yazmalari beni cok mutlu eder. Ya da izledikten sonra yorumlarsaniz karsilikli konusabiliriz.
Tesekkurler ve iyi günler 💐💐