23ygmur olabilir. Bugün daha sorunsuz beslenin ona göre emzirin farkedersiniz zaten. Ishal demek için 1 2 kaka değil de gunde 5 6dan fazla sıvı diskilama diye biliyorum. Oğlum 2 günde 20kez diskilamis mahvolmuştuk. Gerçi bizim ki distendi daha büyüktü sizin bebeginizden.
Bağırsak duzenleyiciyle rahatlamisti. Poposu içinde her kaka da yıkayıp kurulayıp havalandirmak gerekiyor birde farklı kremler vermişti dr.