Sevgili anneler bebeğim 3 buçuk aylık sadece ilk 1 ay bebeğim anne sütü içebildi daha sonra sütüm bir anda kesildi açıkçası yetersizdi sütüm bebeğim doymuyordu yağsızdı çünkü beslenmeme de dikkat edemedim cünkü yanımda ne annem ne kayınvalidem kimsem yoktu sürekli bebekle uğraşmaktan kendime bakamadım 🙈 acaba süt geri gelir mi bazen göğüs ucumu sıkınca az az damla çıkıyor her iki gögüsten ama boş tabi söndü göğüslerim. Böyle bir mucize yaşayan var mı geri nasıl gelir ne yapmam lazım neler önerirsiniz çok içimde kaldı emziremediğim için kendimi eksik hissediyorum her bebeğime baktıkça çok üzülyorım 🥺🥺🥺