Bebeğim 40 gününü doldurmak üzere , hiç dışarı çıkmadık , pusette durmayı pek sevmiyor , ayrıca işlerimi yapabilmek için ev tipi anakucağı almak istiyorum babybjörn kullanan anneler var mı ? Memnun musunuz ? nasıl alıştırdınız anakucağına ve pusete .. bizimki sadece kucak istiyor çünkü 😏