serebro İlk 3 gece bez bağladım ben ama baktım hiç ıslatmıyor 4. Gün bağlamadım ve uyandı çişim var dedi gittik yaptık sonrasında da hep geldiği zaman uyandı geceleri canım. Dışarı da zorlanmadık 3. günü arkadaşlara gittik ve onlarda da çişi gelince hep söyledi çabum adapte oldu korkmayın umarım sizin de öyle olur 🙏🏻🥰