Comologgo Bebisleriniz kaçıncı ayda nesneleri tutmaya başladı acaba benimki nefret ediyor eline bı şey tutusturmamdan Ne zaman emeklemeye başladı yüz üstü yatırmamdan 🤦🏼♀️ Bunlar için ne önerirsiniz
Zlm Comologgo basit tutmaktan bahsediyosan 3 aylık falandı 10 ay 21 günlükken emeklemeye başladı iki gün oluyo yani 😄 daha iki üç adım emekliyo bakalım sevmedi pek emeklemeyi
Alyaprenses Comologgo tam tutmaya 4 aylıkken başlıyorlar daha erken tutmayı beceremediği için düşüyordur elinden kasları gelişsin her şeyi yakalayıp tutacak annesi minnak daha 🌸
Fulyaalin Comologgo 4. Ayda nesne tutmaya başlayabilir. Emeklemesi de her çocuğun emeklemesi şart degil her çocuk emeklemez ama kızım 7 buçuk aylıktı emeklediginde
Comologgo Zlm yaa maşallah kuzuya 😏😏😍😍 ufak bı çıngırak aldım ona bugün sesi var ilgisini çeker hem iki dk da.olsa tutar diye adam bakmıyor bile yaww 😂
Tubiiik Zlm karın üstü duruyormuydu peki benimki 10 aylık karın üstü koyuyorum hop sırt üstüne çeviriyor kendini
Comologgo Alyaprenses yaa yerim ben onun kaslarını Allah im her anı mükemmel ya 😍 ona küçük çatal bırak aldım eşim evde yok muydu diyor sustum 😂😂
Comologgo Tubiiik Zlm ben de öyle yapiorm özellikle ağladığında sallıyorum bı bakıyor iki sn susup bı daha ağlıyor kerata 😂
Comologgo Fulyaalin daha erken o zaman ayy emeklemesini o kdr istyrm ki çok tatlı oluyorlar o dönemde 😍
Alyaprenses Comologgo artık hareketlenecek her gün yeni bir özellik göreceksin 4. Aydan sonra bir açılıyorlar pir açılıyorlar şaşırtıyorlar insanı bu seferde kapmasın tutmadın diye bakıyorsun 🤣