Aselinannesii6 Kızım 2 yaşına gird bir türlü denk getirip ayarlayamsdık parayı ama şimdi yaptırıcaz doktor birer tane yeterli demişti 2 yaşından sonra sizler nasıl yaptınız
YeniAnneIstanbul Aselinannesii6 biz asi doneminde turkiye’ye geldigimiz icin 5 doz olduk(2 yas oncesi basladik). Ama normalde hollanda’da 14 aylikken 1 doz oluyor (nimexeron) ve sonrada 14 yasinda bir tekrarlama dozu oluyor
Selinsak Aselinannesii6 benim oğlumda da pfapa hastalığı olduğu devamlı ilaç kullandığımız için bizde olamadık . 11 mayısta 2 yaşında olacak doktorumuz 1 mayısa kadar ilaça devam demişti bende merak ediyorum bizde mayısta yaptırmak istiyoruz artık burda bekleyeyim
Aselinannesii6 YeniAnneIstanbul gönül isterdi ki bende nian önce başlayıp bitirseydim ama bu hayat şartlarında denk getiremedik anca kısmet olucak inşallah
YeniAnneIstanbul Aselinannesii6 haklisiniz asilar pahali gercekten keske develt asi programina ekleser 🙏 ama ben zaten o yuzden yazdin Hollanda’daki sistemi: yani gec degilsiniz demek istedim burda bile 1x bebekken sonrada ergenlik doneminde yapiliyor bende o sekilde asi oldum😊