Ozbek42 14 aylık oğlumun cildi aşırı kuru çok fazla su içer aslında ama pul pul beyaz görüntü var. Yanakları da kuru gibi. mustela ürünlerini kullanıyorum sampuanı hariç memnun değilim.. iyi bir nemlendirici önerisi olan var mı ?
Deletedmom_22 Ozbek42 bana la roche posay tavsiye edenler çok oldu . Mustela ve onla karışık kullanıyorum . Geçiriyor . Fiyatlarının arasında da pek fark yok. Deneyin isterseniz
Minik-kus Ozbek42 bende kızım öyleydi aşırı kuru sonra kızarıklık fln oluştu cildiyeye götürdüm o verdi nemlendirici güzzel ama oraya gitmeden Bepanthol sensiden kullandım çok iyi geldi yumuşacık oldu o pul pul döküntü de geçti . Şuan cildiyenin verdiği de çok güzel buyum boy ismide excipial lipo
Nihalimm Ozbek42 cok temiz icerikli degil ama cildiyecimiz sari renkli hametani onermisti atopik dermatiti vardi kizimin. En iyi o geldi. Mustela bepantol linola bunlari denedim iyi gelmediler.
Minik-kus Ozbek42 bizde kol ve vücudunda var yeni bacaklarina geçmeye başlamıştı yüzünde şukur bı şey yok da