Cgdmltr93 Elifin-annesi ben şekerin içine tarçın ekleyip kabakların üstüne döküyorum. Sabahtan akşama kadar bekliyor. Akşamda fırına veriyorum. Tarçınlı enfes oluyor. Fırına vermeye yakında üstlerine hafif tereyağ.. off canım çekti 😂
Cgdmltr93 Elifin-annesi eğer şekerde bekletmezseniz kabaklar şekeri içine çekmiyor haşlama yapıp üstüne şerbet dökmüş gibi. Oluyor. Bir de çok minik doğramayın. Avuç içi kadar olsun yoksa kuruyor
JackDaniels Elifin-annesi Tam reçete bilmiyorum ama akşamdan şekere yatırır annemde, kayınvalidemde. Sanki direk pişirince yavan oluyor😅
JackDaniels Elifin-annesi Bence kesinlikle fark ediyor. Akşamdan şekeri dökün kabaklara ertesi gün pişirin mükkemmeeelll oluyor🤍
Mommysharkdoodoodoodoo Ben geceden şekerlerim kapalı bir kapta dışarda bekler. Sonra da fırınlarım. Pek bir numarası yok. Üstüne tahin dökerim fındık falan bitti gitti.
Mommysharkdoodoodoodoo Aysegul93 hiç su falan eklemiyorum o suyunu salıyor sonra geri çekiyor kendine şekerle.