Canım aynı şeyi bende yaşadım benim bebişte 47 günlük. Ben sıcaklardan dolayı iki gün üst üste soğuk duş aldım sütüm üşümüş bebiş hem kustu hemde yeşil kaka yaptı🤦♀️ 2 gün boyunca aklım çıktı mikrop kaptı diye düşündüm ilk olarak sonra anneme sordum o söyledi. Bide yeşil birşeyler yediysen ondan da yeşil çıkar. Mesela yeşil üzüm yeşillikler yeşil fasulye. Sen ne yersen bebeğe geçiyormuş ben bu kadar geçeceğini düşünmemiştim. Bi ara yeşil üzüm çok yiyordum o zamanda yeşil yapıyordu kakasını o zamanda yeşil üzümdenmiş 🤦♀️🤦♀️ Bu annelik hakikaten çok zormuş 🙅🏼♀️🤦♀️