Bambamorhan 3.200gr doğdu bebeğim. 3 aylık kontrolün de bebeğim 6 kiloydu. 6 ayına kadar 600gr-1 kilo alması yeterli demişti bana ebe. Çocuk cerrahına götürdüğüm de ise doktorumuz 6. Ay da doğum kilosunun iki katına ulaşması gerek kilo alımı normal demişti. Bence normal, bazen boş yere telaşlandırıyorlar.