Pazartesi diyete başladım. Ekmek hiç yemedim. Şekeri kestim bol su içtim, yemeklerden susuz şekilde yedim, bol salata ve yoğurtla. Çok acıkırsam sarı leblebi yedim 1 avuç. 82 ile başladım. Bugün tartıldım, 80 kiloya düşmüşüm. 2 kilo gitmiş ödemden. İnşallah devam ederim de hazirana kadar istediğim kiloya ulaşırım🤲🤲🤲🤲