4 aylık bebeğim bir haftadır ishal gibi sık sık yeşil sulu dışkılıyor. Belli ki karnı ağrıyor yaparken ıkınıyor. Normalde sarı-günde 3-4 kez yaparken şu anda bez sayısı 10-11… ateş yok kusma yok halsizlik yok ama ishal var. Alerjiden şüphelendi doktorumuz süt ve süt ürünleri kuruyemiş paketli gıda çikolata yasakladı. Henüz bir değişiklik olmadı. Haftaya da geçmezse yumurtayı keseceğiz. Allah rızası için yaşayan deneyimleyen varsa yazabilir mi? Çok üzülüyorum lütfen yardımcı olur musunuz?…