Ayyy benim bebegimde o kadarcikken oyle dediler ama alakasi yoktu hatta kızıma rota çıkacak bu bebek diye doktor iddia etmişti alakasız. burnu tikalimi cok bebekler zaten su gibi kaka yapar ishal degildir birde emiyorsa gonlunu ferah tut hic sıkıntı yok. Bebeğini hastanede rezil etme bezini ters bağla kakasını bi kaba alman kolay olur. Dikkat ederek kakasını bi kaba al hatta eşin hangi hastaneye gideceksen ordan gaita kabı alsın rotaya kakadan bakılıyor orda yapmasını beklememiş olursun kabı aldır evde yapınca bir saat süresi var. 🙏 hemen vermiş olursun hiç üzülme kalbini farüh tutu ateşi yoksa bebeğinin korkma hiç