Hanımlar merhaba 🫶🏻
Ben ilk kızımı kundaksız uyuttum, annemler kundak yap derlerdi yapmazdım şöyle salaş salaş rahat uyusun derdim. Ki ilk kızım da mükemmel bir bebekti maşallah hiç ihtiyaç duymadık 🫢
Şimdi 2 aylık kızım var, doğduğu günden beri kundak yaptım, elini kolunu sürekli kıpırdatıp kendini rahatsız ediyordu.. Ya demem o ki artık yaz geliyor ve kızım kundaktan inanılmaz rahatsız oluyor. Evet kimi zaman onunla rahat uyuyor ama kimi zaman da ıkınıp sıkınıp kollarını çıkarmaya çalışıp ağlıyor bu sefer yine uyanıyor veya sürekli mırıldanıyor. Şimdi ben bugün kundaksız uyutmaya başladım ,biraz ığh ığh diye sesler çıkarıyor ama uyanmıyor sizler kaçıncı aya kadar kundak yapınız ? Sonrasında kundak yapmayı bırakınca nasıl uyudular bebişleriniz ? 🫣