Hamuceraa buraya yazıcam, ama sorasında yok yapamam, yok size katılmıyorum demeyin. 2 seçenek var canım ya gece uyandığında vermeyeceksin, beşiğinde her ağladığında sakinleştirip,beşikten çıkarmadan geri uykuya dalmasını bekleyeceksin. Ya da kademeli olarark azaltıp keseceksin.Kademiliyi de şu şekil yapacaksın, o uyanmadan sen beşikten alıp emzir.bi kaç gün 3 kere emzir, soraki bir kaç gün 2 kere, soraki birkaç gün 1 kere aoradan tamamen keseceksin. Kademelide de o uyandığında vermeyeceksin meme.Bebek dicekki kendi kendine, ben uyandığımda vermiyor, o annem beni kendisi kaldırıp emziriyor.Demekki benim uyanmama gerek yok,ne de olsa annnem beni kaldırıp emzirecek deyip, derin uykuya geçiş yapıolar.sabaha kadar uyuyoorlar.Ben hangisini yaptım dihe sorarsanız, birden kestim.4 gün uyandı,5.gün sabaha kadar uyudu.14 aylığız,geceleri uyanmıyor kolay kolay,rüya vs görmediği sürece.Uyansa bile, sakinleştirip geri dalmasını bekliyorum ç.Sakinleştirmeden kastımda,tamm annecim,burdayım annecim, geldim annecim,hadi piş piş yap annecim, vs vs vs