Merhaba arkadaşlar 4.aylık bebeğim var aylık kilo alımı 600.650 gr. Bugün bebeğimi emzirdikten 1 saat sonra sütümü sağdım 55 ml çıktı sizce az mı ? Tecrübelerinizi bekliyorum. ( çok küçük bir ilçede oturuyorum doktor imkanım çok kısıtlı olduğu iÇin sizlere danışmak istedim )