Merhaba. Oğlum 7ay 13 günlük. Süt ürünleri ve çoklu besin alerjisi var. Diyet açıyoruz. Doktorumuz sadece kakada kan olursa diyet açmayı bırakırız dedi. Şimdi ben şunu merak ediyorum. Kakada kan nasıl görünüyor. Yani afedersiniz kakayı açıp inceliyor musunuz yoksa bezi açınca direk göze çarpıyor mu? Olur da anlamam diyete devam ederim diye tedirgin oluyorum. Sevgiler ❤️