Tugba06 Dün 22:30 da uyuduk öncesinde yürüyüşe çıkmıştık orada hiç uyumadı eve gelincede pek uykusu yoktu keyfi yerindeydi ama ışığı kapattım aldım yanıma emzirmeye başladım beyaz gürültüyle ve uykuya daldı bugün İnşallah bir yarım saat daha erkene çekebilirim 😀