Cok sukur bu sabah hem 4.ay doktor kontrolümüz hem de aşılarımızı olduk.. Şükür bir sıkıntı yok simdilik 😇inşallah da olmaz 🙏 merak edenler için ve 4. Ay aşılarını olacaklar için yazmak istedim 😇korkulacak bir durum yok allahın izniyle.. Sadece 5li karma aşı yakıyor o kadar..