busra9191 yaa benim kızımında öyleydi, büyüdükçe biraz açıldı boynu. Resmen kat kattı pişik oluyordu, çok fenaydı. Doktorumuz hiç bişey sürmeyin her gün yıkayın dedi, hep yaptığım halde düzelmedi.. sudocrem sürdüm daha kötü oldu 😓 en son çare çok az pudra sürdüm elimle yaydım. Pudra oranın kuru kalmasını sağladı sonra iyileştirdi çok şükür 🤲🏼