Deletedmom_109 bilmiyorum fiyatı baya yüksekmiş eğer parça sayısı fiyat olarak düşünürsek çok pahalı bir ürün. Bir de manyetik diyor acaba mıknatıs mı var şimdi Allah korusun yutsa sıkıntı ağır bir ürünse de sıkıntı. Evet legolar gittikçe pahalılaşıyor ama bence fiyatına değiyor. Ben hep indirimli zamanlarda aldım ve ailecek çok rahat oynuyoruz. İnternetten baka baka traktör kamyon gemi ev hayvanlar falan yapıyorum çocuk benim oynadığımı görünce hem sıkılmadan oynuyor hem katılımım hoşuna gidiyor zevk alıyor o da bir şeyler yapıp bak anne bunu şunu yaptım diyor 😁 hele bir de YouTubeda aldığın legonun seri numarasını yazınca çıkan şeyleri görünce yok artık diyorsun