oglumuz01 bizde ilk dogdugumuzda yuksekti 1 ay gidip gidip geldim hastaneye habire en son gittigimde 7.2 miydi neydi dedim artik gitmeyecegim benim cocugum iyi . En iyi gozlemci sensin . Burnunun uzerindeki noktaciklar gittiyse rengi duzelmeye basladiysa iyidir . Gozlerinin sariligi en son geciyor zaten . Ama yine de sık sık emzir . ( yanlis yonlendirmek istemem kendi adima konustum )