Bence gayet iyi çocuk daha ne yapsın. 😊 Bir de şöyle bi durum var bu anlattığınız kelimelerle çocuk günlük rutinini tamamlıyor doğal olarak ekstra bir ifade içine girmiyor olabilir. Çünkü anlatmak istediğini anlatıyor ve anlaşılıyor. Havalar ısınıyor artık arada Bi yürüyüşe çıkıp bak ağaçlara, kuşlara, araba geliyo falan tarzı etkileşimde olursa dağarcığı genişler diye düşünüyorum. Ben oğluma hep o şekilde yapıyorum dışarıda yürürken ya da kitaplardan. Şimdilik zararından çok yararı var. 😊