Smnrktl Kızımın üçüncü ayına kadar devam etti, her sarılık çok çok farklı bizimki uzamış sarılıktı mesela. Ama sadece emzirerek geçiyor saatlerine çok dikkat ederseniz geçer, ben 1 saat arayla bile emziriyordum uykuda falan hep emzirdim,, geçici süreç korkmayın🌝