Kızlar dün ilk kez bebeğimle gezmeye çıktık, eski sosyal çevreme yavaştan dönmeye çalışıyorum fakat herkes sigara içiyor koca şehirde adamakıllı oturup bebekle bir kahve içeceğim yer bulamadım, aslında buldum ama bir saat cafe aradım. Çarşı için konuşuyorum mesela dışarı bebekle çıktığınızda hangi cafelerde rahatlıkla oturuyorsunuz veya çocuğun altını değiştirmek gerektiğinde avmleri mi kullaniyorsunuzz ? Bana bir yardımcı olun bu kız delirmek üzere 🥲🥳