Hanımlar bebeğim 4 aylık olacak nasipse. Ben doğduğu günden bu yana hiç saçlarını kestirmedim. Bana neredeyse kestirmedim diye günaha girdin diyecekler… Sadakası verilir onu anladım ama ben bu saçı kestirmek zorunda mıyım Allah aşkına nedir bu saç meselesi bilen var mı, neden bu kadar önemli?? Kestirmedim diye ne olacak. Hurafe mi bunlar.