MuBaBu15 besafe izofiksli yada izofiksiz çok memnunum ben 2. El alabilirsiniz biz öyle yaptık letgo yada dolap uygulamasından. En iyi test sürüşünden geçmiş bebek arabasıdır. 3 kademeli yatış pozisyonu vardır en yüksek bebek koltugudur bebek sıkılmıyor dışarıyı çok rahat izliyor ben çok memnunum.kızım 9 aylıkdan beri kulanıyoruz suan 17 aylıgız.