alptoyyy ilk 10 gün falan aşırı bi sızlama hissedersiniz ama sonrasında da geçmiyor malesef her kontrolde yeni bi işlem yapıldığı için her kontrolden sonra 1 hafta kadar ağrı yine çekiliyor benim öyle olmuştu yani bu dönemler de sıvı beslenmeye çalışın çorbanın içine ekmek falan atın yiyin ısırarak yemeye çalışmayın daha fazla canınız acımasın, geçmiş olsun